پرنیان امسال کلاس اول میره . دخترم امسال با من هم مدرسه ای میشه. انقدر خانوم سده برای خودش که خدا میدونه. پارسا هم که دیگه تو اوج شیرین زبونیهاشه.
رضا اردیبهشت امسال تصادف سختی کرد و تو کما رفت ۱۰ روز تو کما بود و الان هم حال خوبی نداره. متاسفانه چوب اشتباهاتش رو خورد و همچنان هنوز هم داره به کارهای قبلش ادامه میده .
بابا هم خیلی حالش بده . ۳ بار تشنج کرده و دکترا جوابش کردن . نمیدونم تا کی زنده میمونه. خدا بهش رحم کنه.
روزنوشت های من...ما را در سایت روزنوشت های من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 20