روزنوشت های من

خرید بک لینک
امروز تولد پیمان بود . با دخترم رفتیم و براش هدیه خریدیم . ساعت با بند چرم مد شده و پیمان خیلی دوست داشت . در نتیجه تصمیم گرفتیم یکی از هدایا ساعت با بند چرم باشه. پیمان علاقه خاصی هم به عطر های برند داره . یکی دیگه از هدیه ها هم یه عطر بود و هدیه آخر یک فندک زیپو که پیمان خیلی دوست داشت .پرنیان امسال کلاس اول میر روزنوشت های من...ادامه مطلب

ما را در سایت روزنوشت های من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: جمعه 11 آبان 1397 ساعت: 15:28

تابستان به سرعت برق و باد میگذره

تابستان جالبی رو نداشتیم اما سعی کردم یکم بچه ها رو گردش ببرم . تو این گردشها سهیلا هم همراهمه.

کم کم دارم یه سری خرید های کلاس اول پرنیان رو انجام میدم . مثل ظرف غذا و مداد و دفتر و ...

خب قطعا خیلی شیرینه اینکار و متاسفانه خیلی گرون . در این بین هم خوشحال میشم و هم ناراحت . خوشحال برای لذت بزرگ شدن دخترم و ناراحت برای قشر کم درآمد جامعه.

روزنوشت های من...

ما را در سایت روزنوشت های من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: جمعه 11 آبان 1397 ساعت: 15:28

دوباره رسیدیم به آخرای شهریور و شروع پاییز و شروع مهر و شروع مدرسه و شروع عشق ...تفاوت امسال با سالهای قبل حضور دخترم در مدرسه خودمه. امیدوارم در اولین سال تحصیلی پرنیانم که سالی خاطره انگیز برایش خواهد بود ، معلمی خوب نصیبش بشه و خاطرات خوبی رو براش رقم بزنه .و امیدوارم سال تحصیلی خوبی رو پیش رو داشته باشیم .شر روزنوشت های من...ادامه مطلب

ما را در سایت روزنوشت های من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: جمعه 11 آبان 1397 ساعت: 15:28

خیلی خوشحالم خداروشکر بالاخره کارم درست شد و استخدام شدم ، این مدت همش دنبال کارام بودم و مراحل قبل از استخدام ، مراحل پزشکی و کمیسیون پزشکی ، انگشت نگاری ، جمع کردن سوابق بیمه و گزینش و ...خداروشکر میکنم برای این اتفاق ، واقعا یکی از بزرگترین آرزوهام بود که یه روز استخدام بشم ، منطقه کاریم رو تغییر دادن و متاسفانه پایین افتادم اما بازم راضی هستم و پایه اول بهم دادن خیلی برام سخته چون تا حالا ندا روزنوشت های من...ادامه مطلب

ما را در سایت روزنوشت های من دنبال می‌کنید

برچسب: خبرهای,استخدام, نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 7:10

کار کار و باز هم کار و خونه داری و بچه داری و کلاسهای ضمن خدمت .این شرح حال این روزهای منه ، وقتم پر شده از خط اول . به کارم عشق می ورزم ، خونه داری رو دوست دارم و بچه هام رو می پرستم . و خدا رو بابت همه اینها شکر میکنم . خداروشکر تونستم خودی نشون بدم تو مدرسه و کمی ارتباطم با هم پایه ها بهتر شده ، مدیر از کلاسم بازدید کرد و راضی بود ، توی ارزشیابی والدین از معلم هیچگونه شکایتی نداشتم و امتیاز با روزنوشت های من...ادامه مطلب

ما را در سایت روزنوشت های من دنبال می‌کنید

برچسب: یلدا, نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 7:10

صفحه بندی