تفاوت امسال با سالهای قبل حضور دخترم در مدرسه خودمه.
امیدوارم در اولین سال تحصیلی پرنیانم که سالی خاطره انگیز برایش خواهد بود ، معلمی خوب نصیبش بشه و خاطرات خوبی رو براش رقم بزنه .
و امیدوارم سال تحصیلی خوبی رو پیش رو داشته باشیم .
شروع مهر میشه برای من مثل شروع یک زندگیه دوباره است . مثل یه دانش آموز پر از ذوق و شوق میشم .
خوشحالم که معلم هستم و تا به امروز لحظه ای از انتخاب این شغل پشیمون نشدم .
روزنوشت های من...
ما را در سایت روزنوشت های من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16