بوی ماه مدرسه ...

خرید بک لینک
دوباره رسیدیم به آخرای شهریور و شروع پاییز و شروع مهر و شروع مدرسه و شروع عشق ...

تفاوت امسال با سالهای قبل حضور دخترم در مدرسه خودمه.

امیدوارم در اولین سال تحصیلی پرنیانم که سالی خاطره انگیز برایش خواهد بود ، معلمی خوب نصیبش بشه و خاطرات خوبی رو براش رقم بزنه .

و امیدوارم سال تحصیلی خوبی رو پیش رو داشته باشیم .

شروع مهر میشه برای من مثل شروع یک زندگیه دوباره است . مثل یه دانش آموز پر از ذوق و شوق میشم .

خوشحالم که معلم هستم و تا به امروز لحظه ای از انتخاب این شغل پشیمون نشدم .

روزنوشت های من...

ما را در سایت روزنوشت های من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: جمعه 11 آبان 1397 ساعت: 15:28

صفحه بندی