تابستان جالبی رو نداشتیم اما سعی کردم یکم بچه ها رو گردش ببرم . تو این گردشها سهیلا هم همراهمه.
کم کم دارم یه سری خرید های کلاس اول پرنیان رو انجام میدم . مثل ظرف غذا و مداد و دفتر و ...
خب قطعا خیلی شیرینه اینکار و متاسفانه خیلی گرون . در این بین هم خوشحال میشم و هم ناراحت . خوشحال برای لذت بزرگ شدن دخترم و ناراحت برای قشر کم درآمد جامعه.
روزنوشت های من...
ما را در سایت روزنوشت های من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16