شب یلدا

خرید بک لینک
کار کار و باز هم کار و خونه داری و بچه داری و کلاسهای ضمن خدمت .

این شرح حال این روزهای منه ، وقتم پر شده از خط اول . به کارم عشق می ورزم ، خونه داری رو دوست دارم و بچه هام رو می پرستم . و خدا رو بابت همه اینها شکر میکنم . خداروشکر تونستم خودی نشون بدم تو مدرسه و کمی ارتباطم با هم پایه ها بهتر شده ، مدیر از کلاسم بازدید کرد و راضی بود ، توی ارزشیابی والدین از معلم هیچگونه شکایتی نداشتم و امتیاز بالا گرفتم . هر روز والدین با روی باز برخورد میکنند و بازتاب رفتارشون به دفتر رسیده ، و همه اینها یعنی من تونستم معلم خوبی باشم و این خیلی به وجهه کاری من کمک کرده و دید همه توی مدرسه نسبت به من مثبت شده .

زندگی هم میگذرد گاهی زیبا گاهی سخت گاهی شاد و گاهی غمگین .

روزنوشت های من...

ما را در سایت روزنوشت های من دنبال می‌کنید

برچسب: یلدا, نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 12:06

صفحه بندی