دختر کوچولوی من امسال پیش دبستانی میره پ و من بی اندازه خوشحالم .
پارسا پسر دردانه مادر هم دیگه خوب راه دلبری رو یاد گرفته و دل و جان برای ما نذاشته ، چند روز دیگه تولد دوسالگی رو در پیش داره و من بی اختیار دستانم برای درآغوش کشیدنش هر لحظه و هرجا بازه بازه بازه .
از خداوند برای فرزندانم سلامتی و عاقبت بخیری آرزو میکنم .
روزنوشت های من...ما را در سایت روزنوشت های من دنبال میکنید
برچسب: زمان, نویسنده: بازدید: 20