
دوماه از سال تحصیلی گذشته و من سخت مشغول کارم هستم ، هم پایه های خوبی ندارم و مجبورم بیشتر تلاش کنم تا بتونم خودی نشون بدم . راه دور ، منطقه و مدرسه و همکارهای جدید ، کار زیاد خونه ، دوتا بچه کوچک و ... همگی باعث شدن که خیلی احساس خستگی کنم .xa0امیدوارم سال بعد همه چی آرامتر و بهتر بشه . پارسای من ۱۹ مهر یکساله شد و شمع یکسالگی رو فوت کرد . پرنیان خانوم شده و رفتارهاش پخته تر و پارسا تازه سعی میکنه راه بره و حرف بزنه . خدایا شکرت برای همه نعمتهایی که بهم دادی . ...
ادامه مطلب
خیلی خوشحالم خداروشکر بالاخره کارم درست شد و استخدام شدم ، این مدت همش دنبال کارام بودم و مراحل قبل از استخدام ، مراحل پزشکی و کمیسیون پزشکی ، انگشت نگاری ، جمع کردن سوابق بیمه و گزینش و ... خداروشکر میکنم برای این اتفاق ، واقعا یکی از بزرگترین آرزوهام بود که یه روز استخدام بشم ، منطقه کاریم رو تغییر دادن و متاسفانه پایین افتادم اما بازم راضی هستم و پایه اول بهم دادن خیلی برام سخته چون تا حالا نداشتم اما انقدر کارم رو دوست دارم که برام مهم نیست و از الان دارم از اینترنت و همکار و ... اطلاعات جمع...
ادامه مطلب