
خیلی خوشحالم خداروشکر بالاخره کارم درست شد و استخدام شدم ، این مدت همش دنبال کارام بودم و مراحل قبل از استخدام ، مراحل پزشکی و کمیسیون پزشکی ، انگشت نگاری ، جمع کردن سوابق بیمه و گزینش و ... خداروشکر میکنم برای این اتفاق ، واقعا یکی از بزرگترین آرزوهام بود که یه روز استخدام بشم ، منطقه کاریم رو تغییر دادن و متاسفانه پایین افتادم اما بازم راضی هستم و پایه اول بهم دادن خیلی برام سخته چون تا حالا ندا...
ادامه مطلب
خیلی خوشحالم خداروشکر بالاخره کارم درست شد و استخدام شدم ، این مدت همش دنبال کارام بودم و مراحل قبل از استخدام ، مراحل پزشکی و کمیسیون پزشکی ، انگشت نگاری ، جمع کردن سوابق بیمه و گزینش و ... خداروشکر میکنم برای این اتفاق ، واقعا یکی از بزرگترین آرزوهام بود که یه روز استخدام بشم ، منطقه کاریم رو تغییر دادن و متاسفانه پایین افتادم اما بازم راضی هستم و پایه اول بهم دادن خیلی برام سخته چون تا حالا نداشتم اما انقدر کارم رو دوست دارم که برام مهم نیست و از الان دارم از اینترنت و همکار و ... اطلاعات جمع...
ادامه مطلب